«

»

Жов 22 2020

Print this Запис

Освітня робототехніка: шляхи запровадження та сучасні практики

22 жовтня 2020 року на базі КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат II-III ступенів – Центр реабілітації» проведено педагогічний брейнстормінг «Освітня робототехніка: шляхи запровадження та сучасні практики», меседж якого – «Простір творчих ідей».         Організаторами заходу стали департамент освіти і науки Київської облдержадміністрації та КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини». У заході взяли участь 20 керівників гуртків робототехніки закладів загальної середньої та позашкільної освіти області.

Мета брейнстормінгу – обговорення визначеної проблеми, пошук потрібного рішення та генерування ідей, під час якого педагоги плідно працювали у п’яти локаціях.

З вітальним словом до присутніх звернулися Тамара Нестерук, в.о. директора КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» та Анатолій Косовський, директор КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат II-III ступенів – Центр реабілітації».

Про сучасні тренди розвитку освітньої робототехніки повідомив учасникам Сергій Дзюба, освітній експерт з питання запровадження ІТ технологій та робототехніки, засновник STEM-центру «Сократ». Інтерактивну локацію для створення творчої атмосфери провела Людмила Карлінська, завідувач відділу науково-технічної творчості КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини». Тетяна Ананьєва, методист Центру сучасної СТЕМ освіти, представила презентаційну локацію та націлила учасників на роботу з конструкторами торговельної марки Boteon.

Активно педагоги працювали під час проведення професійної локації. Про створення телефонного додатку для керування роботом на платформі Arduino, робоавтомобіля для участі у різних видах змагань, про застосування навчального конструктора «Розумний будинок» під час занять гуртка детально розповіли Олександр Руденко та Максим Назаренко, педагоги КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат II-III ступенів – Центр реабілітації».

Цікавою була презентація проєктної роботи «Автоматизований дзвінок», яку виконав Олександр Шведун, учень 9 класу КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат II-III ступенів – Центр реабілітації» та вихованець гуртка «Робототехніка» КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини». Видовищною і захоплюючою була демонстрація педагогами школи-інтернату запрограмованого робоавтомобіля на швидкісному Слаломі.

На завершення заходу була проведена дискусія «Творчість педагога в контексті його інноваційної педагогічної діяльності», під час якої власним досвідом поділилися всі учасники брейнстормінгу.

Заходи такого рівня продукують нові ідеї, створюють простір нових можливостей та є стартовим майданчиком для подальшої діяльності.

   

Permanent link to this article: https://www.kids-center.com.ua/osvitnya-robototehnika-shlyahy-zaprovadzhennya-ta-suchasni-praktyky/

Коментарі до статті

  • ВКонтакті
  • Facebook
  • Звичайні коментарі до публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ви можете використовувати ці теги HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture.
Anti-spam image